søndag 1. mars 2009

Søndag 1.mars

Ja no er vinterferien heime over. Andrè var litt betutta i dag når vi måtte ha skule, for det var jo søndag og alt. Men vi låg litt etter med arbeidet så vi måtte ta ei økt i dag og. I dag var det matte-undervisning, og no går det i brøk. Andrè er litt oppgidd over at dette er så vansklig for Lærerne sine ( Tommy og laila) men han har tolmod og vi får det også til til slutt med god hjelp fra Andrè.

I dag har det vore kaldare, ein 15 grader og det var litt ok, for da kunne vi ta ein tur til Carra Ñielol. Det er fjellet utanfor byen, med utsikt over heile Temuco. Det er 750 moh. Vi tok ein Taxi på toppen,og i morgon visst det blir betre vær, vil vi ta turen tilbake. Der var mykje å sjå som vi ikkje fikk med oss i taxien. Bla. veks det mykje bambus villt her. Og skogen er urgammel med mange artige trær.

På ettermiddagen har det regna her så vi har holdt oss inne. Huguito har også hatt skule, og har hatt i oppgave å klistre klistremerker i boka si. Han likar å arbeide med hendene og han og Andrè har laga merkelege kjøyredoningar av Lego.
Det blei ikkje nokre bilder i dag, for Laila gikk tom for batteri.( ha ha ha)
Lykke til med fotball og anna heime, Andrè og Tommy helsar til alle.

3 kommentarer:

  1. Heii:o)
    Å prøve å skrive på nytt idag...Har prøvd å skrive til dere kvar dag dere har lagt inn noko nytt, men det nyttar ikke desverre:(
    Høyres ut som at dere har det helt topp på turen deres ja!!:)Å kjempe morro at Huguito har det so bra sammen med dere og omvent!!:)
    Grattis med overstått Laila!!:)Fekk ikke skreve til dere den dagen eingang!!:(
    Har mykje og skrive, men vet ikke kor eg skal begynne:)viss dette funker idag, får eg gå tilbake og kommentere etterkvart:)
    Håper iallfall dete har det så topp som dere skriver her ja:)
    Skal hilse masse fra mamma og pappa også!!:)Å grattulerer fra de også med lisje gutten deres:)Og lisje bror til andre:)
    Kelm fra ann kristin og resten av 2 og 4 beinte på bruland:)

    SvarSlett
  2. Ja brøk kan være veldig vrient, vi hadde om det på skulen no for noken uker siden, men når man har kommt inn i det så går det som ein leik:-) Virka som at dokke kosar dokke veldig mykje der nede, eg gleder meg utruleg mykje til dokke kjeme heim att her, blir kjekt å høyre om alt det dokke har fått opplevd, og så gleder eg meg selfølgeleg veldig mykje til å få møte Huguito. Stor klem fra Nikoline:-D

    SvarSlett
  3. Hei på dåke!!
    Gratulerer med overstått bursdag Laila! Eg sende deg ei meld og i det eg trykte på send kom eg på at det va jo ikkje sikert du fikk den...
    Fint at Andrè kan lære Laila og Tommy litt brøk:)
    Arnhild snakka om nåken bilder her ein dag, så viss de vil sende bilder er mail adressa mi: kristine.sande@enivest.net
    Eg kan printe ut og levere til ho. Då blir ho sikkert veeeeldig glad! Vi blir like rørt kvar gang vi snakkar om dåke! hehe
    Eg gledar meg veldig til dåke kjem heim alle fire! Håpar alle har det bra!
    Stor klem frå Kristine
    Christian helser og

    SvarSlett