torsdag 12. februar 2009

Småplukk

Har funnet ut en genial måte å få ting unna på. TOMMY.


Eg kan planlegge så godt eg vil, og skrive ned på lister kva som skal gjerast. MEN når dagen er omme så har eg gløymt, eller ikkje fått tid, fordi det stadig dukker opp andre ting som okkuperer hjernen. Reiser til av gårde og skal vere Sååååååå effektiv, men total kollaps kvar gong.


Tommy er fin slik, han gjer det han får beskjed om ( huff så galt det høres ut) , men hadde det ikkje vore for det så hadde her ikkje blitt gjort stort.


Det ultimate samarbeid. Eg tenker på allt, og han utfører.



No har vi fått reisedokument,og fått bestilt fly fra Florø. Deilig å slippe å kjøre til Oslo. Og no ser vi at vi skal ha eit opphald i Paris på 5 timar. Andrè blir i hundre og vil sjå Eifeltårnet, og menn med fengselstipete gensere, luer, barter og lange pariserbaguetter.


Det er jo klart at vi burde ha fått det med oss, men veit ikkje om vi tør å forlate flyplassen. Fem timer går fort i Aasen-familien. Er vel sikkert ein del jukse-eifeltårn og baguetter på flyplassen.



NAV er en morsom ting. ( Not) Til og med sakshandsamer der er litt fortvilet, og lurer på om det ikkje er nokon i Norges land som har Adoptert før. ( tydeligvis ikkje) Men det går seg vel til på eit vis.


Åja, eg må få kjøpt med klesklyper.


All ære til Tommy som holder hodet kalt ( og gjer det han får beskjed om) sjølv om det stormer som verst.


Ha en god dag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar