lørdag 24. oktober 2009

Gurimalla

Så var vi tilbake, etter ein laaaang bloggpause.

Ikkje fordi det ikkje har hendt noko i det siste, men fordi det har vore mange andre jern i ilden. Sommeren gjekk i rekordfart, med mykje hest og anna gøy her på tunet.
Og etter ein litt sur og utruveleg haust, går vi no inn i ein super tid. Nemlig førjulstid.

Merkelig eigentlig kor tida går når ein har det gøy, har sett meg ned utallige ganger, for å oppdatere bloggen, men må springe til noko anna eller så er det so mykje som skjer at eg ikkje veit kva eg skal skrive om.

Derfor dette litt rotete innlegget berre for å annonsere at eg er tilbake igjen.

Ei kort oppsummering.

Etter mykje trening og stell av merra i sommer, gjorde vi det veldig bra på utstilling og bruksprøve og kan no skilte med ei 3.premiehoppe som er ein særs god kjøyre og brukshest.
Og etter det så får ein berre lyst til å fortsette og skal no for første gang stille i ei konkuranse. Det blir moro.
Eg held på å vri hovet mitt dag og natt for korleis eg skal få til å rygge i 90 graders vinkel med firehjulsvogn inn i ein garasje som ikkje er breiare enn vogna. Artig.

Og sidan vi held på med å restaurere huset vårt enno. (antakelig kjem vi til å holde på med det i fleire å framover) Vi tar det i bolker. Vår, sommar tilhøyrer uteaktivitetar. Vinteren er forbehold litt inneaktivitetar. No har vi storstova som prosjekt. Og det som sto på tapeten her var golv. Trudde selfølgelig det var berre å pusse og male, men når eg først set i gang med noko, så kan ein like gjerne gjere det skikkeleg.
Golvet i stova er nesten 80 år gammalt furugolv, og vi har vore plaga med litt trekk her, som vi ikkje har greid å tetta frå undersida. Derfor måtte alle sprekker tettast med akryl. Og gjett om det funka. I dag er der ingen trekk igjen. Så etter eks antal tuber med akrylmasse og såre og ømme kne, pussing, grunning, pussing igjen, og maling, vart golvet nesten som nytt. Og stova har fått eit helt anna lys. Det vart rett og slett vakkert.
Bilder kjem seinare.

Vi har også vore gjennom ein begivenhetsrik skulestart for vår herlige minstemann. Noko som krever sin forelder.

Og så har eg gått tilbake til litt jobb, og sidan er har eit så pass kreativt yrke som eg har, så held eg på å boble over, nei det vart visst heilt feil,
eg HAR bobla over, av idear og prosjekt som eg vi settje i gang med. Eg har sidan eg starta blogginga også hatt ein blogg som heiter Systova, men sidan det siste året har dreia seg mykje om barn og adopsjon så har denne berre ligget på vent. No er det på tide å pusse litt støv av denne og kanskje få ut litt av mine prosjekter der. ( men ikkje i dag)
Og sidan det no har passert 24. oktober og berre er to mnd igjen til jul, så er vi inne i min sesong.

No skal eg gå og leggje meg, men lovar å komme tilbake med bilder og meir etter kvart.

God Søndag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar