søndag 17. januar 2010

Vimpel-Produksjon.

Har vore litt stille på arbeidsfronten i det siste, så derfor tenkte eg at eg kunne lage bursdagsgave
til mitt Tantebarn.
Og eg hadde visst heilt gløymt kor moro det var å "leike" med symaskinen.

Vimpelrekkene vart kjempefine synest eg, og dei er kjempefine til å dekorere barnerom med.
Laga liksågodt nokre ekstra som blir lagt ut for salg i bloggbutikken.
Har begynnt å lage nokon i litt "jentete" fargar og.
Vi fikk ein invitasjon til å vere med på ski søndag, og nevner nokon ski så er vi ikkje seine.
Då hiv vi oss med, med ein gong.
Kakao blir kokt i rekordfart, kjeks og sjokolade, rumpeakebrett og ekstra kle, alt blir stappa i sekk, og så er det avgårekåre.
På den lokale skianlegget er det ein kjempefin akebakke der det verkeleg går unna.
Fint å avslutte skituren der.


Både Henrik og Andrè, og Therese som var med er nokre kløpparar på ski, og vi gikk alle rundt 4 km, heilt utan å klage.

Håpar alle andre der ute også har kosa seg i helga, ønsker dere ei God Veke.

4 kommentarer:

  1. Det var noen nydelige vimpler du hadde laget. :)

    SvarSlett
  2. Hei..så koselige vinterbilder du har tatt.
    Det er så göy med unger i bakken,så jeg venter og venter på barnebarn,men de unge har vist god tid;O))hehe,
    nyderlige vimpler du lager,skulle önske jeg var så flink..
    Ha en fin helg og kos dere masse med kakaoen;O))
    klem bella

    SvarSlett
  3. Hei, Laila
    Kikket gjennom følgerne mine i bloggen din og da så jeg profilen din og fant bloggen din. Tror ikke jeg har vært innom her før. Ser at du har den gamle bloggen min i listen din "Trojas interesseblogg" er ikke lenger i bruk, men kom gjerne innom "Jannickes Hjemmekos" - den oppdateres.

    Flotte vimpler du lager. Ser at dere har hatt en fin dag på ski. Jeg har akkurat gått en lang og rask spasertur med naboen. Nå skal jeg hekle krepsemasker på en bolero, mens jeg ser/hører på flott konsert på TV.

    Håper du kommer innom bloggen min - klem fra Jannicke

    SvarSlett
  4. Ski og aking er kjempemorro for både vaksne og barn. Fine vimplar.

    SvarSlett