tirsdag 12. mai 2009

Som sagt så gjort.

Altså. Idag har papir vore papir, og rapportar vore rapportar.

Eg har fått gjort det eg likar best............ Tulle litt heime........... plante litt ute...... leike med lillegut............. klatre i trær............smake på blomster ........................ spasere i bekken..........hilse på nye verdensborgarar (lam)......................... snakke med hestane...................... ete deilige rundstykker ute............................... lage middag................................... sjå at husbonden har funnet fram materialer til å gjere ferdig fasaden på huset.....................kjøre eldstemann på trening................... hjelpe med lekser........................... vaske kler................... rydde i skap.................. plukke lavendel................... og så blogge om alt etterpå.
Deilig...........................................................................................


No er eg klar igjen. Og i morgon er det " få alle papirene ferdig-dag"

4 kommentarer:

  1. Hei:)
    Klart eg har lyst å vere med på stølen:)Berre eg e ferdig med eksamen!Greie ikkje å slappe heilt av før da e ute av verden!
    So kan dåke vere med på vår støl når den er ferdig! Vi regner med å begynne med treverket siste helga i mai! Og med den reseren av snekker vi har, trur pappa at han gjer det ferdig på ei lang helg, torsdag til søndag!
    Eg tenkte eg sku sy gardiner, i eit litt "gammaldags" stoff, da må jo passe inn!
    Og i da samme eg skreiv det, tenkte eg at det hadde vore morro å vore på loppis eller på den bruktmarknaden vi va på ein gang før. Kanskje vi hadde funne nåke kjekt!
    No må eg tilbake til bøkene, eg les om etiske valg og verdiar... sukk

    SvarSlett
  2. So må eg jo berre få sagt at det er nokre herlege bilder du har lagt ut!

    SvarSlett
  3. og så trur eg vi skulle reist til kr.sund på den låvebutikken oioioi. Eg elsker dei prikkete tinga

    SvarSlett
  4. Nydelig flott "heading"! Ikke minst; for en sjarmør veslegutten deres er. Flotte bilder :-)

    Hilsen Irén med en liten Latina (Kati) som i dag mistet fortann nummer 2. Hun ler selv når hun prøver å si Mississippi... Ikke lett uten fortenner, tjihiii

    Ha en fin dag!

    SvarSlett