lørdag 23. mai 2009

Driftig type

Husbonden var oppe tidleg i dag. Avgårde kåre, for å hente materialer.
Snekkedert og styra, og då husfrua kom heim etter ein shoppingrunde, så stod rekkverk og levegg ferdig.
No kunne eg berre male.
Ja da..................
Eg maler og maler til krampa tek meg.
Å tjære eit hus er ingen latmannsjobb. Tungt som F........
Og så var det den høgda da.
Men no har eg liksom komt igang der oppe, så......
Har også utført årets første plen-klipp her på fjellet. Og det er alltid like moro.
Er vel av eit fåtall her i verden som faktisk likar å klippe plen.
Eg får gjort det nok, da vi har 2 mål av sorten, og ein plenklipper uten drift på hjula.
Da kan eg springe så fort som eg orkar.
God trim det!

1 kommentar:

  1. Altså, f... og eg skreiv innpå her, men pga ein eller anna feil i systemet, lagra ikkje kommentaren seg:P
    Men da eg skreiv va
    HUGS å gi beskjed når du skal ha hjelp, eg kjem heim til Førde i mrg 6-7 tida. Og eg kan brukast til mangt, alt frå raking til å male:)

    Og her e ein link du må sjå/høyre på
    http://www.youtube.com/watch?v=f7eaXZXsSu4&feature=related

    digga den no for tida, hørte den sikkert 20 ganga i natt... eg kan vere ganske enkel eg..

    No skal eg "spenne" på meg skoa og so bære da til skogs! Samme tur som i går! Nåken prøve å komme i form (til et eller anna)

    vi snakkast:)
    Ha ein fin dag

    (ha du ALDRI blogga om natta?) fnis

    SvarSlett