mandag 28. desember 2009

Romjuls sysler

Og så kom vinteren. Deilig for alle sammen. Ut og prøve nye ski og kjelkar, og leike seg i snøen.
Lillegut fekk seg ski til jul, og var overlykkeleg, no skulle han ut og "hoppe", for det hadde han sett på TV. Men det gikk ikkje mange stega, før han litt slukøra måtte meddele at dette ikkje var heilt lett.
Men eg ser ikkje på det som noko problem å lære han å gå på ski, han er nemlig ikkje typen som gir opp. Han har no vore ute og gått på ski kvar dag.


Eldstemann har ikkje fått fram skia enda, men har vore ute kvar dag han òg.


Gradestokken har no krope ganske langt nedover, og er nede på-10. Men her er vindstille og eit fantastisk vær.
Var ute og tok nokre bilder av månen, det er nesten heilt lyst ute.

Eg og Rakel var på ein sein ridetur, men det var berre heilt fantastisk vakkert. Hadde ikkje behov for noko lys.

No har eg fått mange beskjeder her i gården at eg aldri viser bilder av meg sjølv, men det har jo sin enkle forklaring at det er som regel eg som tek bilda.
I dag vart eg knipsa i stallen, når hesten får mat og stell etter turen. Ho har også fått ullteppe på, sidan ho var litt svett.
Hestane skal stellast godt med når det er kaldt,(ellers også altså)No har vi nokre hardføre dyr, og dei har godt med vinterpels. Vi klipper aldri hestane våre. Derfor er dei heite og gode heilt ned til -20 grader, når dei er tørre.
Men sidan alle hestar har litt spesiell ømfintleg mage, toler dei ikkje kald mat og drikke.
Derfor berer vi vatn fire gonger dagleg, og det dei ikkje drikk opp slår vi ut, og så får dei det turraste, beste høyet.
Var nettopp ei tragedie ei nobobygd her, der fleire hestar strauk med på grunn av kolikk.
Derfor er dette VELDIG viktig.
Og så må det jo nevnast at ovnen hoppar og går, og sidan denne typen eigentleg skulle vore utskifta med ein meir moderne type, så varmer den godt. Den får gjere nytta si ialle fall i vinter òg. Men sidan den skal varme opp ca 200 kvadrat åleine, så skjønar dere størrelsen på vedkorga.
Ønsker dere alle ei fortsatt god veke.



2 kommentarer:

  1. Kjære Laila!

    Dette var et trivelig innlegg du.Koselig å se bilder av små og store (!) ;-)

    At hestene deres har det godt tviler jeg ikke på. Står i stil med resten vil jeg tro :-)

    Tror Chile-barna våre har noe til felles med den stå-på-viljen ja. Katherine trasker også avgårde på ski, ramler, men gir seg ikke. :-)

    Tror nesten vi har enda større vedkorg enn dere... Her på tunet bruker vi den svære gamle kobberkjelen som før ble brukt til å koke klær i. Den rommer ved for flere dager...

    Takk for det gamle, Laila! Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! Kanskje vi til og med treffes i løpet av 2010? Det ville være kjekt:-)

    Klem, Irén

    SvarSlett
  2. Godt Nyttår :-)

    Det ser så koselig ut hos dere :-)

    SvarSlett