tirsdag 15. desember 2009

Så har vi oppdatert litt, var ute og tok nokre bilder i dag av huset, og så kom sauene tuslande og la seg ned utanfor gjerdet.

No er det eigentlig ikkje slik at dei skal vere SÅ frittgåande, men det heile skyldast eit hull. I eit anna gjerde. Men så lenge grinda inn til hagen er igjen, så er det jo berre koselig at dei kjem og helsar på.

No skreiv eg i går at det snødde, men det var ikkje rare snøen som kom. Berre ein cm.



Alle her på gardstunet var i ettermiddag ute i skogen og grilla pølser, og etter at vi kom inn igjen sat vi og spelte pakk-esel. ganske morsomt og veldig enkelt spill, og passer alle aldrar.



Og i skrivande stund så ser eg at pusen verkeleg har funne seg til rette, eg har funne fram jule-løparen min, og julegardinene, og der fann han ut at det var fint å liggje.
Og så må eg berre gje alle eit godt tips (som eg sjølv fann i eit interiørblad ein gong)
Og det er knaggar til skulesekkane. Gutane har kvar sin i Spisestova, sidan det er der dei gjer lekser. Og kvar dag dei kjem heim heng dei sekkane rett opp der.
Supersmart og ryddig, om ikkje så veldig vakkert.

Må også få med eit bilde av den flotte Væren vår.
Han er av typen Gammalnorsk Spæl, og er ein stolt og artig type, litt lumsk visst du ikkje har med noko godt til han, men stort sett grei. (trur eg)


Dette vart eit litt rart innlegg, om hummar og kanari. Men det er også mykje rart som skjer her på Tunet om dagen.
Ønsker alle ei fortsatt god veke.

1 kommentar:

  1. Koselig innlegg, Laila :-)

    Misunner dere snøen - selv om det bare ble en centimeter! hehehe

    Lurt tips du kom med. Men her står sekken til Katherine på "kontoret" innforbi kjøkkenet. Stort sett på kjøkkenet det gjøres lekser :-)

    Ser ut som pusen din storkoser seg på flotte juletekstiler. Frøkenpusen vår har helt lagt sin elsk på dukkevognen til Katherine. Hun la seg ikke til før hun fant den igjen ovenpå, hehehe

    Koselig ny heading du har laget til, foressten. Skulle visst gjort det sammme, men har visst hatt nok å gjøre... Staselig vær også. Tror så gjerne at den kan være litt smålumsk om den ikke bestikkes, hehehe

    Ønsker dere en flott dag i Førde! Kanskje det blir mer snø? Her har det fryst på. Vakkert med rimfrost om ikke annet :-)

    Klem fra Irén

    SvarSlett