søndag 15. november 2009

Søndagtur

I dag morgon såg det ut til at det vart ein innedag, men ting forandra seg etter kvart.
Og det vart nokså bra utover.


Husbonden og minstemann skulle ut for å finne ein sau med lamb, som ikkje var komne heim enno. Dei fann han ganske raskt, og då har alle ulldottane komt heim i år.

So var da på tide og hente nye-væren. Han er ein staseleg kar, og skal gå her ei stund for å sjarmere sauene på garden. Han verka litt forvirra av at han skulle gå ute, men snart har han vel andre ting å tenke på. Fekk ikkje bilder av han, men det skal eg leggje ut seinare.
+
Eg og eldstemann fann ut at det var ein strålande dag for å gå rundt bekkjavatnet. Det er ein mykje brukt tursti litt utanfor byen. Nokre eldsjeler har tilrettelagt med sti, bruer, fleire gapahuker, og grillplasser rundt vatnet.
Vi fekk verkeleg med oss Blåtimen i dag.

Med kakao og boller kosa vi oss stort.


Litt trolsk stemning når kveldsdisen legg seg over vatnet.



Eg har lenge gått og ønska meg ein engel, og fredag dukka han opp. Ein gave fra ein kollega. Tusen takk.

Og så er husfrua i gang med julesøm, og det resulterte i tre store hjerter i lin, skal også lage mindre, og dei skal alle få litt dekor.

Ønsker alle Ei strålande veke.

3 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Godt at alle ulldottene er kommet til rette :-) Nye-væren finner vel fort ut hvorfor han er der kan jeg tenke meg...

    Blåtimen ja, nydelige bilder. Høres ut som der koste dere. Tror jammen meg jeg skal ta Katherine med på en liten skumringstur en dag.

    Så flink du er å sy da. Nydelig hjerte :-)

    Ønsker deg en fin dag og flott uke!

    SvarSlett
  2. Hei Laila.. så koselige naturbilder du viser,ja naturen er bare så vakker bare vi tar os tid å nyte den. ser du også har rygg problemer ,ja da vet du va jeg snakker om. koselig med dyra, men syns ikke alltid att det var like göy i min barndom da vi måtte lete opp ettersleperne på fjellet..hehe.
    önsker deg en fin helg.
    klembella

    SvarSlett