torsdag 12. november 2009

Endeleg på gang igjen

Så etter ein ufrivillig bloggpause er eg tilbake igjen, eg har ikkje fått logga inn på bloggen min på langt over ei veke. Og så har eg vore sjuk att på til. Snakk om å holde på å gå fra konseptene.


No er det ei veke sidan stova var erklært ferdig, og møblane har dukka opp, konsollbord og speglar er blitt mala og pussa.


Konsollbordet vart mykje finare kvit, dårleg bilde, men kanskje kjem det bedre etter kvart


Den lenge etterlengta sofaen er på plass så vi har fått flytta inn igjen i godstova. Ventar no berre på toseter. Etter to timar med gardsklientell, hoppande, sprettande og liggande i flunka ny lys sofa, måtte husfrua til med tiltak, og det er tepper og pledd.

Eldsteguten itereserte seg i sommar for origami, kjøpte seg bok og papir, og har sidan laga mange flotte figurar, han har no laga så mange fuglar at han kan dei atanat. Så då han sat i bilen og venta på mor ein dag, så fann han nokre kvitteringslappar, og begynnte og brette. Det resulterte i mange supersmå fine fuglar som passa utmerka i uroen vår.

Han er også ein ung lovande gjenbrukar, og har no sett gleden av å forandre på ting, her skal ein plastgull-jalla spegel få ein ny utsjånad. Fortsettelse følger.

Etter at både mor og soner har vore sjuke så må det til god gammaldags sikringskost. Fleskepannekaker.
Har oppdaga.( bedre seint enn aldri) at når eg steikjer i to panner så går det verkeleg unna.
+
No skal eg gå å leggje meg, for eg treng litt god søvn før helga.
På Lørdag er det konkuranse i brukshestkjøring på Mo.
Brukshestkjøring er kjøring med firehjulsvogn som er ledda. denne skal svingast, snuast, ryggast og mykje anna i ulideleg trange rom.
Eg har aldi vore med på dette før, så det blir spennande.
Det set både Hest og kusk på ei verkeleg prøve.
Ein bør ha ein hest som både kan krysse frambein og bakbein, både eit par om gongen og samtidig, og så visst du er heldig så får du dette til bakover også.
Eg veit at Rakel-hesten kan, det som er saken er at må eg greier å gi ho riktige beskjedar.
Men først og frems så skal vi på Mo for å treffe andre hestar og hestefolk og ha det triveleg.
Ønsker alle saman ei god natt.





4 kommentarer:

  1. GUD A MEG SÅ FINT BORDET BLE I HVITT.RART VA LITT HVITMALING KAN GJÖRE.
    PARIRFUGLENE VAR JO KJEMPEFINE.VILKEN TÅLMODIGHET HAN HAR RIL SLIKT SMÅTT.;=).
    ÖNSKER DEG EN FIN HELG.
    KLEM BELLA

    SvarSlett
  2. Ja det bordet gjorde seg virkelig i hvitt. Skikkelig flott ble det.
    Så gøy at sønnen har interesse for gjennbruk. Spennende å følge med :)
    God helg.

    SvarSlett
  3. Hei
    Knall fint! eg må komme å prøvesitte soffaen!
    Eg drive å forhandla med mamma om ein gammal "skjenk" som vi ha ståande på loftet. Den er 1,5 m brei, 50 cm djup og 140 høg. Den har eg lyst å overta og male i svart piano lakk!! Va hos Eli Gro i går kveld og ho hadde malt ein tilsvarande sak. Den va berre lekker altso!
    Masse lykke til på Mo i morgon! Eg heia på deg og Rakel!
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Oi, oi så flott dere har flott det. Også så fin uro!

    SvarSlett