søndag 29. november 2009

1.søndag i advent, og heilt enkel advents-stake. Kjem vel meir pynt etterkvart.
Har vore nokre litt travle veker.
Sidan min jobb er å sy, og interiørsaum, så seier det seg sjølv at før høgtider så er det eit sabla kjør, men det gode med det er at to veker før jul så er det stille. (berre å halde ut)
Derfor blir dei fleste juleforberedelsene her i huset gjort etter den 12.desember.
Men det viktigaste av alt, eg har hatt tid til å kose meg med ungane. Vi har vore på turar, vi har vore på tilstelningar på skulen, juleverkstad, baka og grilla under åpen himmel. Så kva gjer det om ein ikkje har ein ferdigpynta heim til advent.
INGENTING.


Og så eit lite hjertesukk. Bakdelen med å drive på og pusse opp eit gammalt hus, medan du bur der, er at ikkje allt blir ferdig med ein gong. Det blir ståande igjen småplukk som irriterer forferdelig. Og før du blir ferdig så er du også lei av det du allereie har gjort, og det er tid for forandring i opprinnelege planer.
Skal ikkje skjylde alt på dårleg tid heller, for vi er litt flinke til å la ting ligge, visst vi har lyst til å gjere noko anna.
Ein til tider irriterende eigenskap, men gud kor deilig når det skjer.
Men no er beslutningen tatt. Kjøkkenet skal gjerast heilt og holdent ferdig til jul. Lister skal malast, og taket som eg i utgangspunktet ville ha beisa, skal no bli lyst.



Brannmuren skal fugast og listast, og husbonden er allereie igang, og eg er begynnt med å vaske tak. Har ikkje den beste helsa til takmaling akkurat, men eg får prøve.



Ja, og så må eg berre sei, eg og mor hadde ein liten husmorferie til Bergen forrige helg, og fekk offisielt opna julehandelen her på garden. Då fekk eg med meg denne yndige muggen fra Ikea.
(og mange andre ting frå forskjellige butikkar i By`n, kan ikkje gå inn på allt, då eg kan bli stilt til rette for det seinare, hi hi)

Vår lille sjarmør som skal feire sin første norske jul er litt overvelda.
Han er litt fasinert i denne nissen som alle snakkar om , og vart heilt fortapt i ei nissedrakt på REMA 1000.
Den har han gått med heile helga.
Han set ganske mange spørsmålstegn ved tradisjonane våre, juletre,pakkar,pynt, handel, lys og nissar.
Og det får ein sjølv til å tenke litt meir over saker og ting.
Blir litt overvelda sjølv også.
Ønsker alle ei riktig GOD Adventstid.

2 kommentarer:

  1. Har adoptert jeg også. Leser din historie. Fin....Ha ei fin adventstid;-)

    SvarSlett
  2. Fint innlegg, og tankevekkende. Ikke minstom lillegutt sin opplevelse av norsk jul! Her hos oss har Katherine "konvertert" uten en tanke - tilsynelatende. Hun gleder seg iallfall til jul, og nisseluen må frem. For dén er artig å bruke :-)

    Huset deres ser skikkelig koselig ut, men jeg skjønner godt at det er mye arbeid... Det forrige huset vårt var fra 1912 ser du. Og ikke gjort noe særlig med, men det hadde rikelig sjel :-)

    Ønsker deg og dine en fin adventstid!

    SvarSlett